OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco i Piteå söker en dig med sinne för logistik och struktur. Du växlar lätt mellan svenska och engelska, gillar människor och skapar en administrativ plan över veckans arbeten. Har du goda datakunskaper är du rätt person för uppdraget.
Vi söker dig som:
• Pratar och skriver engelska lätt och ledigt
• Sammanställer information och har överblick
• Kommunicerar lätt med telefon och mejl
• Är kunnig i Office-paketet
Om tjänsten
Tjänsten är ett föräldravikariat med start omgående och ca 7 månader. Arbetstiden är dagtid 7-16, men kan ändras efter överenskommelse. Övertid kan förekomma.
Med god datavana hanterar du administrativa uppgifter i olika program, kommunicerar med kunder och personal. Du blir kort och gott en spindel i nätet och länken som ser till att dagens arbete flyter på och inte krockar med varandra. Som medarbetare får du upplärning och introduktion för att snabbt kunna ge god service och administrativ assistans till din avdelning.
Du får trevliga kollegor och ett positivt arbetsklimat där det händer mycket. Tjänsten innebär restid till ditt kontor i Markbygden.
Egenskaper
Är du positiv, serviceinriktad och gillar att jobba i ett team då är du den vi söker. Du är bra på att kommunicera, samarbeta och har social kompetens.
Språk
Du kommunicerar väl i svenska och engelska i både tal och skrift.
Om att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten är ett konsultuppdrag och du får en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 32 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas efter intervjuer med jobbstart inom kort. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Maria Johansson via mejl maria.johansson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Administratör, Assistent, Administrativ assistent, Adecco Piteå
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147