OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
I uppdraget som administrativ assistent ingår att hantera bland annat vårt bokningsprogram för schemalagda aktivtiter i samarbete med våra partners, samt lätt bokföringssamordning med revisor. Vid behov, har du dagligen kontakter via mail och telefon med kunder och samarbetspartners. Du kommer även att få arbeta med beställning av material för verksamheten, samt samarbeta med våra partners i de fall de behöver material. Du kommer även att ansvara för hanteringen av betalningar för tjänster och försäljning av varor.
Kvalifikationer
Du har minst gymnasiekompetens och gärna en relevant vidareutbildning mot administrativa arbetsuppgifter. För att trivas och lyckas i tjänsten krävs att du har en mycket god datorvana, god engelsk språklig förmåga i tal och skrift och att du är en noggrann och självgående person. Det är även viktigt att du har en god social förmåga då du kommer att vara ett stöd för både kunder och våra partners. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.