Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Adonia Omsorg arbetar med familjehemsvård, boende, stöd och stödbehandling för ungdomar och vuxna på väg mot ett självständigt liv. Vi arbetar på uppdrag av socialtjänsten och är idag verksamma i Göteborg, Borås, Ulricehamn, Uddevalla och Helsingborg. I våra boendeinsatser använder vi oss av lägenheter i befintligt bostadsbestånd. Vårt huvudkontor är i Göteborg och vi ser gärna att du sitter där eller på vårt kontor i Ulricehamn.
På Adonia försöker vi arbeta utifrån orden ”professionellt engagemang" och att vi "gör det lilla extra”. För oss betyder det att vi har hjärtat med oss när vi gör vårt jobb samtidigt som vi arbetar genomtänkt, systematiskt och långsiktigt hållbart.
Beskrivning av arbetsuppgifter
Som Administrativ assistent kommer du att arbeta självständigt och administrera Adonia Omsorg med all förekommande administration som finns i ett mindre företag innefattande löpande redovisning, bokföring, lön,budget, bokslut, månadsbokslut och resultatuppföljning. Du kommer också att ansvara för löner, fakturering, löpande bokföring och i övrigt förekommande administration såsom t e x inköp. Du kommer att arbeta nära VD/ägare och verksamhetschef med att vidareutveckla Adonia.
För att lyckas i rollen krävs att du är van att arbeta självständigt och är lösningsorienterad. Företaget är entreprenörsdrivet och det kommer att läggas stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du noggrann, ambitiös, lösningsorienterad och prestigelös. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret skall lämnas vid anställning.
Tjänsten är på 100%
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och är sugen på något nytt och på att att vara med och utveckla ett växande företag.
Du ska ha goda kunskaper i ekonomi, löner och redovisning, lägst gymnasieutbildning. Gärna påbyggt med KY-utbildning eller liknande arbetslivserfarenhet.
För närvarande arbetar vi med FortNox, Crona lön, Officeprogrammen och Qbis. Positivt är om du har lätt att lära dig stödjande IT-system.
Vi undanber oss all annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Samordnare Gustav Bobeck
031-7577110
Agnes Back
072-185 25 06
Gabriel Johnsson
031-7575110
Gustav Bobeck
031-7577110
Verksamhetschef Bitte Thorin-Godlund
0721852560
Föreståndare Joachim Berner
0721852562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adonia Omsorg AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2021
  • Ansök senast: 7 maj 2021

Besöksadress

Efter överenskommelse
Göteborg

Postadress

Box 6008
Göteborg, 40060

Liknande jobb


21 november 2024