OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Pharm Assist är ett väletablerat konsultföretag som erbjuder tjänster inom läkemedelsområdet och medicinteknink.
Vi är bland annat verksamma inom Regulatory Affairs, Quality Assurance, Medical Writing, Pharmacovigilance och Medical Device. Bland våra kunder återfinns små och stora läkemedelsföretag liksom företag inom medicinteknik och kosmetika. Vi har för närvarande 22 medarbetare.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en administrativ assistent på heltid eller deltid (75%). Du kommer vara assistent till ekonomichefen och hjälpa till med betalningar, projektrapportering och bokföring. Du kommer dessutom att ta hand om dagliga driften av kontoret. Detta innebär t.ex. att ansvara för telefonväxeln, kontorsutrustning, inköp av kontorsmaterial, m.m..
Din bakgrund
Vi söker en person med grundläggande ekonomiska kunskaper, bra datorvana (ordbehandling och kalkyl) och erfarenhet av att arbeta som assistent. Det är i övrigt meriterande om du har bra kunskaper i Microsoft Windows och Internet och även kan fungera som intern support för våra övriga medarbetare.
Som person är du noggrann och strukturerad samt har lätt för att samarbeta med andra människor. Det är viktigt att du har lätt för att uttrycka dig på svenska och engelska i både tal och skrift.
Tillträde
Snarast eller enligt överenskommelse.
Kontaktpersoner
Ekonomichef: Håkan Hjortzén 018 – 71 32 00 / 076 346 12 32
Om ansökan
Vi går igenom inkommande ansökningar löpande och rekryteringen kan komma att avslutas innan sista ansökningsdatum.
Sänd din ansökan senast den 31/3 till
emilia.barrett@pharmassist.se
Eller posta till Pharm Assist Sweden AB, Fyristorg 6, 753 10 Uppsala
Kontaktpersoner på detta företaget
Chef Regulatory Affairs/partihandel Maria Nilsson Hagberg
018-713200
070-659 72 85
Chef Farmakovigilans Jeanette Johansson
018-713200
073-5285898
Chef farmakovigilans Jeanette Johansson
018-713200
073-5285898
Vice VD/projektledare Maria Nilsson Hagberg
018-713200
070-6597285