OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett internationellt företag som är i tillväxtfas. Vi är en varm och familjär organisation med ett litet sammansvetsat team som har ett stort driv och engagemang. Våra kunder finns främst i Skandinavien men även i övriga Europa. Område som vi är verksamma inom är metallindustri. Vi hyr ut personal till kunder för reparation samt skeppsbygge.
Rollen som Administrativ Assistent innebär arbetsuppgifter av mestadels administrativ karaktär. Du kommer även att ha kontakt med såväl kunder som kollegor internt. Vanligt förekommande arbetsuppgifter
boka flygbiljetter, hyrbil och boende
hantering av infomail samt ta emot samtal från kunder
övriga administrativa och kontorsrelaterade uppgifter
Du är serviceinriktad och du bör ha ett sinne för siffror. Du är noggrann, inte rädd för att ta egna initiativ och arbetar väl självständigt som i grupp – vi söker en riktig doer! Teamet är litet men effektivt och man behöver vara lösningsorienterad som person. Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer.
För att bli framgångsrik i denna roll har du skinn på näsan och har en god kunskap i Officepaketet och Excel. I denna roll har du mycket kundkontakt, det är därför viktigt att du kommunicerar väl på både svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Det är även meriterande om du behärskar Danska eller Portugisiska.
Du är professionell och trevlig i ditt bemötande även under pressade situationer.
Vi söker dig som har något års erfarenhet inom administration eller har en bakgrund inom servicerelaterat yrke. CV skickas på Engelska
VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?
Vi erbjuder frihet under ansvar och du kommer att arbeta hemifrån till en början med hjälp av dator samt telefon som du får av oss.