OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vår kund söker nu efter en framåt och entusiastisk person för rollen som Administrativ Assistent. Detta är till en början ett konsultuppdrag där du sedan kommer bli rekryterad av kunden. I rollen som Administrativ Assistent kommer du ha en mängd olika ansvarsområden för att stötta ledning och övrig personal. Du kommer bland annat att hantera kontorslogistiken, koordinering av möten, stötta HR ansvarig, sköta enklare ekonomiadministration så som fakturering. Du kommer arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik och där arbetsuppgifterna kommer utvecklas över tiden i takt med att företaget växer. Utöver detta så kommer du sköta inköp av kontorsutrustning samt koordinering och organisering av interna och externa företagsevent. Du arbetar även proaktivt för en positiv och effektiv arbetsmiljö.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Företagspresentation
Vår kund är ett internationellt företag som huvudsakligen arbetar med konsultförmedling till sina slutkunder. De arbetar med några av landets största bolag för att förenkla konsultinköpsprocessen. Vår kund arbetar för att hitta de bästa kompetenser som marknaden har att erbjuda! De är duktiga på att fira framgångar, har en bra sammanhållning och högt i tak. Söker du en arbetsplats där tillit, respekt och glada skratt värderas högt – då har du hittat rätt!
Kvalifikationer
- Du har ett par års erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll.
- Du är en van användare av MS Office och Office 365.
- Du har erfarenhet av webbaserad research.
- Du både talar och skriver flytande engelska.
- Du är en teamplayer och är lätt att samarbeta med.
- Du har stark analytisk förmåga.
- Meriterande om du är bra på svenska.
- Meriterande om du har erfarenhet av SharePoint.
- Meriterande om du har erfarenhet av fakturering och ekonomisk verksamhetsadministration.
Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen i som Administrativ Assistent så ser vi att du har ett par års erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll. Du har utmärkt förmåga att organisera, planera och prioritera. Du är en stark lagspelare som inte tvekar att rycka in där det behövs och har ett öga för detaljer och service. Stöter du på ett problem så ser du detta som en utmaning och löser det efter bästa förmåga. Du känner dig bekväm med att arbeta i en miljö med högt tempo och har en positiv inställning när det kommer till att skaffa dig nya färdigheter och ta dig an nya arbetsuppgifter.
Lön
Lön, enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Johanna Johansson. Detta är en heltidstjänst med kontorstider på vår kunds kontor i centrala Stockholm. Du kommer först att bli anställd som konsult hos JobBusters och uthyrd till vår kund i 6 månader, efter detta blir du överrekryterad direkt till vår kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!