Administrativ assistent

Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du serviceinriktad och noggrann person som gillar att ha många bollar i luften samtidigt? Just nu söker vi en driven administrativ assistent inom ekonomi hos en av våra kunder i centrala Stockholm. Tjänstens utformning innebär flertalet utvecklande uppgifter och vi förutsätter att du har intresse för ekonomi.

Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
I rollen som administrativ assistent kommer du arbeta stöttande inom en rad olika uppgifter. Du kommer att ha ett stort kontaktnät internt inom organisationen och agera administrativ länk mellan två team. Exempel på arbetsuppgifter är:

-Hantera interna såväl som externa mailen
-Hantera utläggsredovisningar
-Hantering av företagskort
-Faktureringsfrågor
-Kvittohantering och påminnelser
-Leverantörsfakturor

Då detta är en ny tjänst hos kunden ges du möjlighet att vara med att påverka och utveckla rollen.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har en avslutad gymnasial utbildning inom ekonomi alternativt vidare utbildning med ekonomisk inriktning.
Du är en glad, driven och flexibel person som vill vara en del av ett härligt team. Vidare är du framåt och vågar ta eget initiativ. Du har en stark vilja att lära dig samt har ett gott siffersinne. Förutom dessa egenskaper är du intresserad av ekonomi och föredrar att arbeta strukturerat.


Övrigt
Låter detta intressant? Tveka inte med att skicka in din ansökan! Uppstart för uppdraget är i början av maj. Uppdraget är ett visstidsuppdrag på sex månader, men med god chans till förlängning. Du arbetar vanliga kontorstider.
Samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Rebecka Berg på 08-663 99 00 alternativt rebecka.berg@kfx.se. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2022
  • Ansök senast: 31 maj 2022

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024