OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Huddinge är en växande Stockholmskommun med närhet till både stad och natur. Som medarbetare hos oss är du en viktig samhällsbyggare. Tillsammans skapar vi ett hållbart samhälle för alla som bor, besöker och arbetar i Huddinge.
-
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna är i huvudsak inköp, fakturahantering, klientadministration, bemanning av reception samt personaladministration.
Du kommer att arbeta med verksamhetens olika administrativa system såsom Heroma, Proceedo och Lifecare. Erfarenhet av att hantera dessa eller liknande system, alternativt dokumenterad god förmåga att ta till sig liknande arbetsuppgifter, är därför meriterande.
Din profil
Vi söker dig som har minst gymnasial grundutbildning och vidareutbildning i administration av ekonomi, löne- och personalfrågor. Du har minst några års dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete, meriterande om du har erfarenhet av socialtjänst som verksamhet.
Du ska ha mycket god förmåga att arbeta med verksamhetsstödjande IT-system inom löne-, personal-, faktura- och klientadministration samt kunna formulera dig enkelt, klart och korrekt i skrift och tal. Du är en god organisatör och är noggrann i ditt arbete. Du är flexibel, drivande och identifierar utvecklingsområden och tar initiativ till insatser för förändringar och förbättringar samt vågar utmana till utveckling och enkelhet utifrån uppkomna behov och krav.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Förmåner
För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. http://www.huddinge.se/formaner
Facklig kontaktperson
För facklig kontaktperson för tjänsten se http://www.huddinge.se/kontaktpersonerfack
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samban
med denna annons.