Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Som administrativ assistent kommer du ha en viktig roll på företaget med fokus på att stötta VD administrativt. Din roll kommer att innebära kontakter via telefon och mail både internt men också externt med exempelvis kunder, myndigheter och samarbetspartners. Dina arbetsuppgifter kommer framförallt fokusera på;
· Hantering och attestering av in- och utbetalningar och fakturering
· All slags dokumentation som behövs i organisationen, protokoll och skriftliga underlag av olika slag.
· Tidrapportering och löner
· Uppdatera Facebook, ansvara för sociala medier och eventuellt annan marknadsföring
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är positiv, noggrann, strukturerad och som gillar att ha många bollar i luften. Som person är du serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor. Det är viktigt att du är en flexibel person och är beredd att stötta upp där det behövs för stunden. Erfarenhet av administrativt arbete är av stort värde och vi ser gärna att du har minst gymnasial utbildning med administrativ inriktning. Goda kunskaper i tal och skrift på svenska är ett krav. Vi förutsätter att du har god datorvana med erfarenhet av Office- paketet. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete på redovisningsbyrå eller från ekonomiavdelning.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PROJEXAN AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 2 november 2022

Liknande jobb