OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och duktig administratör i jakt efter ett nytt utmanande jobb? Är du relationsskapande, strukturerad och vill utvecklas i en högpresterande miljö? Vi söker efter en person för en kombinerad roll som VD-assistent och receptionist till vår kund i centrala Stockholm för start omgående. Om du tror att du hade passat i rollen är du välkommen med din ansökan redan idag!
Omfattning: Heltid, tjänsten är ett föräldrar vikariat from oktober 2022 tom oktober 2023 men stor chans för förlängning.
Ansvarsområden
Här välkomnas du till en arbetsplats som erbjuder såväl trevliga kollegor som en härlig stämning. På kontoret sitter du tillsammans med andra engagerade medarbetare. Du kommer få en central roll i organisationen där du får arbeta brett i en assisterande roll nära VD:n. Som assistent har du en kontaktskapande roll och jobbar nära företagets VD med bland annat kvittohantering, hantera mötesbokningar, firmaanteckningar, stötta i olika administrativa delar. Vidare kommer du även att arbeta nära receptionsavdelningen genom att hoppa in och bemanna receptionen 2-3 timmar under dagen.
Boka resor
Samordna kalendrar och hantera mötesbokningar
Bistå med privata ärenden
Fakturahantering
Kvittoredovisning
Externa möten i VD:s rum samt daglig påfyllnad till VD och vVD av vatten, kaffe, frukt enligt rutin
Hantering av fullmakter för organisationen på uppdrag av juridik.
Huvudansvarig för att lägga upp avtal i Scrive för organisationen
Bemanna receptionen 2-3 timmar
Kvalifikationer
Här behöver du;
Gärna 2-3 års erfarenhet som administratör/assistent eller från liknande roll
Gymnasieutbildning
Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, organisera och arbeta proaktivt. Visst är du prestigelös och lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig och kan leverera analyser och presentationer av hög kvalitet utifrån det? Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Är du dessutom positiv och framåt som person kommer du bli en uppskattad kollega hos kunden.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-10-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044