Administrativ assistent

Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och duktig administratör i jakt efter ett nytt utmanande jobb? Är du relationsskapande, strukturerad och vill utvecklas i en högpresterande miljö? Vi söker efter en person för en kombinerad roll som VD-assistent och receptionist till vår kund i centrala Stockholm för start omgående. Om du tror att du hade passat i rollen är du välkommen med din ansökan redan idag!  


Omfattning: Heltid, tjänsten är ett föräldrar vikariat from oktober 2022 tom oktober 2023 men stor chans för förlängning.



Ansvarsområden
Här välkomnas du till en arbetsplats som erbjuder såväl trevliga kollegor som en härlig stämning. På kontoret sitter du tillsammans med andra engagerade medarbetare. Du kommer få en central roll i organisationen där du får arbeta brett i en assisterande roll nära VD:n. Som assistent har du en kontaktskapande roll och jobbar nära företagets VD med bland annat kvittohantering, hantera mötesbokningar, firmaanteckningar, stötta i olika administrativa delar. Vidare kommer du även att arbeta nära receptionsavdelningen genom att hoppa in och bemanna receptionen 2-3 timmar under dagen.


Boka resor
Samordna kalendrar och hantera mötesbokningar
Bistå med privata ärenden
Fakturahantering
Kvittoredovisning
Externa möten i VD:s rum samt daglig påfyllnad till VD och vVD av vatten, kaffe, frukt enligt rutin
Hantering av fullmakter för organisationen på uppdrag av juridik.
Huvudansvarig för att lägga upp avtal i Scrive för organisationen
Bemanna receptionen 2-3 timmar 




Kvalifikationer
Här behöver du;


Gärna 2-3 års erfarenhet som administratör/assistent eller från liknande roll 
Gymnasieutbildning
Goda kunskaper i MS Office, framförallt Word och Excel.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.



Kvalifikationer
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För den här tjänsten söker vi dig som har lätt för att kommunicera, organisera och arbeta proaktivt. Visst är du prestigelös och lyhörd inför de krav och förväntningar som ställs på dig och kan leverera analyser och presentationer av hög kvalitet utifrån det? Vidare ser vi gärna att du är självgående och har en god förmåga att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Är du dessutom positiv och framåt som person kommer du bli en uppskattad kollega hos kunden.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald
 
 



Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-10-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 oktober 2022
  • Ansök senast: 28 oktober 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Executive Administrator

Executive Administrator

22 november 2024

18 november 2024

Executive Assistant

Executive Assistant

18 november 2024

Sektionschefssekreterare

Sektionschefssekreterare

14 november 2024