Administrativ assistent

Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Beskriver du dig själv som noggrann, analytisk och kommunikativ? Vill du bli en del av ett växande företag i framkant i sin bransch? Då har vi tjänsten för dig!
Om tjänsten
- Du ger support till företagets VD vid varierade administrativa uppgifter. Det kan till exempel innebära att du planerar och bokar möten, konferenser och resor. Möteshantering och planering, framtagande av agendor och material, protokollskrivning samt uppföljningar. Du kommer förbereda rapporter och dokumentation där du då behöver undersöka, samla in och analysera befintliga data. Utöver detta stöttar du upp genom att förbereda presentationer och möten.
- Du stöttar också ledningsgruppen vid olika event och aktiviteter. Du kommer då förbereda och genomföra dessa projekt, ansvara för dokumentation och uppföljning, samla in feedback under projektets gång, samt säkerställa att tidsplan hålls och samla in feedback under projektets gång.
- Du kommer ansvara för faktura hantering och inköp för våra kontor i Stockholm och Borås. Vidare kommer du koordinera platsaktiviteter som employer branding - initiativ, onboarding utbildningar, större möten och utbildningar samt HR-aktiviteter.
Vi söker dig som är/har:
Eftergymnasial utbildning.
1-2 års erfarenhet av att arbeta med administation och ekonomi.
Flytande i tal och skrift i svenska.
Erfarenhet av office-paketet och utmärkta kunskaper i visma.
God kommunikativ förmåga, där du lätt skapar relationer och samarbetar med interna och externa parter.
Strukturerad, noggrann och lägger stor vikt vid detaljer.
Förmåga att hålla att hantera fler projekt på samma gång.
Flexibel, driven och självgående lagspelare.
Trivas i entreprenöriell miljö.
Stresstålig, prestigelös och lösningsorienterad.
Har förmåga att ta olika människor och miljöer.
Vana att arbeta i program som visma eller office-paketen.
Tillsammans med oss får du:
Arbeta med spännande varumärken
Möjlighet till personlig utveckling
Vara med att påverka och utveckla
En prestigelös arbetsmiljö där vi har roligt tillsammans och fokuserar på att leverera resultat tillsammans med kunden
Frekventa företagsaktiviteter
Friskvårdsbidrag
Upplägg, ansökan och kontakt
Är du redo att satsa järnet för att vara med på en spännande resa tillsammans med oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
Placering: Textile Fashion Center, Borås
Kontakt: jobb@bronsmedia.se
Om Brons Media
Brons Media är en oberoende mediabyrå med kontor i Borås och Stockholm.
Vi är experter på mediarådgivning. Med både bredd och spetskompetens hanterar vi traditionella och digitala kanaler. Vi arbetar med programmatiska köp, SEO, Google Ads, sociala medier, influencer samarbeten, produktplaceringar, TV, Radio, utomhus och sponsring. Vi hjälper företag att på effektivaste sätt nå sin målgrupp genom innovativa och datadrivna lösningar. Idag så arbetar vi med några av Sveriges största varumärken och våra kunder finns nationellt, regionalt och lokalt.
Arbetstiderna är förlagda till sedvanliga kontorstider, måndag till fredag, och du utgår från kontoret beläget i Borås. Tjänsten börjar med en provanställning på sex månader. Reser förekommer både i Sverige och utomlands. Vi ser det som meriterande om du har en idrottsbakgrund eller har arbetat inom idrotten i någon form.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brons Media AB BORÅS
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Postadress

Skaraborgsvägen 3A
BORÅS, 50630

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024