OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi på Ringup Alingsås en Administratör-Assistent. Det kommer bli ditt jobb att sköta det dagliga administrativa på företaget. Det kan handla om att hjälpa medarbetare med beställningar, fakturahantering, bokning av möten och liknande uppgifter som dyker upp.
I rollen ingår mycket kontakt med säljare och partners som behövs för att lösa diverse uppgifter, samt även med management. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team med ett högt tempo.
egenskaper som passar in på dig.
Lösningsorienterad
Driven
Initiativtagande
Tänker utanför boxen
Lagspelare
Krav: Körkort B
Meriterande: Tidigare erfarenhet inom B2B önskas. Störst vikt läggs vid personlig lämplighet.
Då vi löpande hanterar ansökningar som kommer in så ser vi fram emot just din ansökan snarast möjligt.
Passar detta in på dig? Då är du förmodligen det vi söker.