Administrativ assistent

Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Ledig tjänst som problemlösnade koordinator

Nu söker vi en social och energisk problemlösare som vill bidra i det växandet teamet hos vår kund i Landskrona. Tjänsten är ett föräldrarvikariat och det finns chans till förlängning Vi söker en administrativ administratör som kan utföra komplexa administrativa aktiviteter och ge stöd till olika avdelningar vid behov. Du kommer att arbeta både självständigt och under ledning samt ha en central roll i att säkerställa effektivitet och god kommunikation inom organisationen. Huvudsakliga Ansvarsområden:

*

Samordna och utföra komplexa administrativa uppgifter samt ge stöd till avdelningar vid behov. Assistera vid introduktion av nya medarbetare.

*

Dokumentation och Rapportering genom att Forska, sammanställa och utfärda specialrapporter, presentationer, organisationsscheman och korrespondens.

*

Ansvara för olika kommunikationsuppgifter inom ansvarsområdet, säkerställa att kunskap och information delas och hålla medarbetarna uppdaterade.

*

Implementera företagets processer och initiera kontinuerlig förbättring av administrativa processer och rutiner för att maximera effektivitet och produktivitet.

*

Ge konfidentiellt stöd till enskilda chefer och/eller ledningsgruppsmedlemmar. Planera och arrangera affärskritiska interna och externa evenemang, inklusive researrangemang, resplaner, boende, konferensregistrering och inbjudna talare.

*

Ge finansiellt stöd på avdelnings- eller projektnivå, inklusive att göra beställningar och kontrollera fakturor.

Vi söker dig som har:

*

Goda erfarenheter i Office-program (Word, Excel och PowerPoint).

*

Flytande i både svenska och engelska.

*

Social och energisk med stark problemlösningsförmåga.

Är du är en flexibel och driven person som trivs med att hantera varierande uppgifter och samordna aktiviteter, välkommen med din ansökan



Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?

Jefferson Wells är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärsmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Har du frågor gällande tjänsten. Varm välkommen att maila ulrika.jigman@manpower.se alt ring 042-371601

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö

Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2024
  • Ansök senast: 6 juni 2024

Besöksadress

Lidköping
None

Postadress

Engelbrektsgatan 6
ÖREBRO, 70212

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024