OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administrativ assistent
Brunnsviken Service AB söker nu en administrativ assistent på deltid som vill vara med i vårt team och utveckla driften efter sommaren 2024. Kravet för denna roll är erfarenhet och kunskap i Fortnox.
Brunnsviken Service är ett bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal. Du kommer i första hand administrera inom fakturering, schemaläggning och lön, men även ha arbetsuppgifter såsom hantering av post och hålla kontakt med våra kunder och anställda via telefon och mail.
Dig vi söker
Du är en person med stor kommunikationsförmåga, som drivs av utmaningar. Ditt fokus på service, effektivitet och kvalitet märks tydligt i din förmåga att ta saker från "A-Ö". Som person är du ansvarstagande och noggrann, flexibel och agerar professionellt samt också har förmåga att skapa struktur och planera.
Krav för tjänsten
- Fullständiga gymnasiebetyg
- Goda kunskaper i Svenska och engelska i tal och skrift.
- God datorvana samt erfarenhet att arbeta i Officepaketet och fortnox.
På Brunnsviken Service ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar är affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Tveka inte att söka redan idag då tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Om anställningen
Deltidsanställning.
Lönetyp: Timlön
Anställningen startar 2024.08.12
Välkommen med din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.