Administrativ assistent

Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en administrativ assistent för en konsultanställning hos en av våra samarbetspartners. Som administrativ assistent stödjer du alla avdelningar och erbjuder support till chefer och medarbetare genom olika uppgifter och aktiviteter. I rollen kommer du att ansvara för att ge stöd med huvuduppgifter som att underlätta för den dagliga verksamheten för både chefer och medarbetare.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV. Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-09-05. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. 
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 
Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet. 



Ansvarsområden
Vara en samarbetspartner och ha nära samarbete med chefer och deras team i det operativa arbetet för att skapa förutsättningar för effektivitet och kvalitet.
Onboarding av nya medarbetare och konsulter inom organisationen.
Kommunicera och samarbeta med andra assistentkollegor.
Koordinera konferenser och möten med både interna och externa intressenter.
Stödja ledningsgruppen med rapporter, presentationer och personaladministration.
Arbeta både lokalt och globalt med strategiska initiativ för att skapa en ännu bättre medarbetar- och kundupplevelse.


Kvalifikationer
Erfarenhet och intresse av administration och service är en fördel i denna roll.
God förmåga att koordinera och strukturera för att hantera olika uppgifter samtidigt.
Ett proaktivt förhållningssätt där du kan förutse både utmaningar och möjligheter.
Bra kommunikationsförmåga och en vilja att arbeta i en dynamisk och multikulturell miljö.
Du trivs med att arbeta självständigt såväl som i samarbete med andra.
Eftersom du kommer att vara en del av en global verksamhet krävs flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
Vana av att arbeta i Microsoft Office och andra dataprogram.


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 september 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


16 september 2024

11 september 2024

Executive Assistant to ILL Associate Directors

16 september 2024

Executive Assistant to the ILL Director

16 september 2024