Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifterna innefattar hantering av fakturor, beställningar och inköp i ekonomisystemet, posthantering samt sköter även personaladministration och verksamhetsuppföljning. -förbereda anställningsavtal och vara behjälplig med introduktion av nyanställda,
Skanna och arkivera inkommande fakturor
Sköta administrativa uppgifter såsom arkivering, fakturering och hantering av dokumentation.
• Stödja beställnings hantering, kommunikation med leverantörer och inventarieuppföljning. Ordermottagning och handläggning, Inköp –Leverantörs kontakt.
Som person är du trygg och har god samarbetsförmåga.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Thamer Lamare Pizzeria AB Malmö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2024
  • Ansök senast: 25 oktober 2024

Postadress

Dammfrivägen 61
Malmö, 21763

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024