Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

För Q-Meds räkning söker Adecco i Uppsala en administrativ assistent på heltid med tillträde omgående. Som assistent fungerar du som administrativt stöd till chefen för Development och till gruppchefer på teknikavdelningen inom Development.Du arbetar med sedvanliga administrativa uppgifter, skriver protokoll, ansvarar för mötesstruktur och fungerar som kontaktperson mot kvalitetsavdelningen.Du håller i vissa externa kontakter och arbetar med dokumenthantering.Även vissa ekonomiuppgifter ingår i tjänsten samt ansvar för att driva egna aktiviteter inom ansvarsområdet. Vi vill att du som söker har lägst gymnasieutbildning samt minst 3-5 års erfarenhet av arbete med kvalificerat, självständigt administrativt arbete.Du bör ha god datorvana, färdigheter i Officepaket och vara van vid olika administrativa system.Ett krav är att du talar och skriver flytande engelska.Vi söker dig som trivs i rollen som administratör, som har sinne för ordning och reda och som tycker om att arbeta serviceinriktat.Du är flexibel och självständig samtidigt som du är initiativrik och drivande. I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco.Du söker tjänsten via www.adecco.se där du även kan bifoga dina egna dokument, CV och personligt brev.Sista ansökningsdag är den 17/2.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Uppsala
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 31 januari 2006
  • Ansök senast: 17 februari 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010