OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning:
Nu söker vi en administrativ assistent till Upphandlingscentrum på Landstinget i Östergötland. Som administrativ assistent kommer du att vara ett stöd för staben och bistå dessa i en mängd olika administrativa uppgifter.
Kvalifikationer:
Eftersom du kommer att arbeta som en stödfunktion till staben är det viktigt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och har ett serviceintresse. Vi ser gärna att du har arbetat minst ett år med administrativa uppgifter. Du ska ha datorvana, vara struktuerad och stresstålig.
Anställningsform:
Visstid, start så fort som möjligt fram till slutet av februari med stora möjligheter till förlängning.
Sysselsättningsgrad:
Heltid
Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön
Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag!
Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering, och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Forslund, Kandidatansvarig
Hans-Olof Jonsson, Rekryteringskonsult Kornboden
070-681 32 70
Joel Eriksson, Konsultchef
063-194346
Christoffer Sjöstedt,
Joel Eriksson, Konsultchef
Joel Eriksson, Kandidatansvarig
063-194346
Robert Nilsen,
063-19 43 30
Camilla Enarsson, Konsultchef
063-19 43 30
Linda Forslund, Kandidatansvarig
019-689 01 32
Jens Olsson, Rekryteringskonsult
060-7890501