OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi annonserar nu efter en ny administrativ assistent på 50 % med chans att få ökat ansvar upp till en heltidstjänst beroende på personlig lämplighet.
Om oss:
Vi har i dagsläget 20 hyreshus, plus småhus och villor, vilket innebär många hyresgäster. Arbetslaget som består av fastighetsskötare, snickare, målare osv är idag 18 personer, men på kontoret finns endast en tjänst som just du nu har tillfälle att söka.
Tjänsten:
Om du känner att du vill verka som spindeln i nätet, med många bollar i luften samtidigt så kan detta vara tjänsten för dig. Vi beskriver denna tjänst som administrativ assistent.
Tjänsten innefattar administrativt arbete som består i att bland annat skicka nyhetsbrev, klagomål, ansökningar till myndigheter, brev till föreningar, administrera intresseansökningar, kö-systemet, göra hyresavtal i fråga om bostad, garage, lokaler, p-platser, magasin, uppsägningar, visa och besikta bostäderna, viss faktura hantering. Vi arbetar med Hogia fastighetssystem.
Du behöver därför ha mycket god datakunskap och en fördel är om du är lättlärd och snabb.
Du som person bör vara väl strukturerad, flexibel, snabb, trevlig och trygg i dig själv.
Vi ser gärna att du har olika färdigheter inom administrativt arbete och gott kundbemötande.
Kompetenskrav
B körkort
Datautbildning
Minst 5 års arbetslivserfarenhet
Meriterande
Tidigare arbetslivserfarenhet inom fastighets administration
Kunskap om Hogia fastighetsprogram
Kundkontaktvana