OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår medicinska sekreterare går i pension, är du vår nya administrativa stjärna? Mottagning Bergmästaren i Falun söker en effektiv administrativ assistent med känsla för detaljer. Vi är en liten arbetsgrupp om 8 personer med god sammanhållning och som bedriver ett nära samarbete kring våra gemensamma uppdrag.
Om oss
Mottagning Bergmästaren är en privat läkarmottagning som ägs av Skandinavisk Sjukvårdskompetens. Verksamheten har huvudsaklig inriktning inom psykiatri och företagshälsovård. En stor del av verksamheten handlar om att utföra aktivitetsförmågeutredningar (AFU) på uppdrag av Försäkringskassan.
Verksamheten har sitt huvudsäte i Falun samt mindre mottagningar primärt för utredningsverksamheten belägna i Västerås, Uppsala, Gävle, Örebro och Slite. Huvudkontoret i Falun administrerar utredningarna på alla mottagningsorter.
Om tjänsten
Som administrativ assistent på Mottagning Bergmästaren kommer du att arbeta sida vid sida med ansvarig koordinator. Arbetsuppgifterna består av receptionsarbete samt posthantering, kopiering och skanning av dokument, upprätta kallelser till utredning samt kontrollera och sammanställa färdiga utlåtanden. Allt i enlighet med vår AFU-process. I den här tjänsten kommer du att ha flera parallella arbetsuppgifter på gång samtidigt. I förlängningen, när du kommit in i arbetsuppgifterna finns ytterligare utvecklingsmöjligheter inom ramen för AFU-uppdraget.
Arbetsomfattning
Vårt behov uppgår till 50 % med fasta arbetstider, måndag - torsdag kl. 11:30 – 17:00 med 30 min rast.
Är du den vi söker?
Vi söker en administrativ assistent med mycket god datavana. Du som söker behöver därmed ha stor vana av arbete i ordbehandlingsprogram samt affärs- eller bokningssystem. Flytande svenska i tal och skrift krävs för tjänsten liksom B-körkort.
Du är noggrann, har sinne för detaljer och trivs att arbeta utifrån en tydlig process. Eftersom vi arbetar med människor behöver du samtidigt vara flexibel och lösningsorienterad och förstå vikten av att balansera individens behov med kraven från beställaren. Du räds inte heller att föra dialog med våra patienter, utredningsteamet, beställare eller leverantörer. Dina personliga egenskaper väger tungt i denna rekrytering.
Är du intresserad av tjänsten?
Ansök senast 6 juli 2023 genom att via e-post skicka ditt CV samt ett ansökningsbrev som bifogade filer där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten. Observera att din ansökan behöver följa detta mönster för att beaktas i urvalet.
Urvalsprocessen beräknas pågå under augusti. Tjänsten ska vara tillsatt 1 oktober.
Skicka din ansökan till VD, Therese Niord, therese@sjukvardskompetens.com.
I denna rekrytering kommer vi att tillämpa arbetsprov som del i urvalsprocessen. Din ansökan kommer att utgöra det första momentet i arbetsprovet.
Välkommen med din ansökan!