Administrativ assistent (50% halvposition)

Arbetsbeskrivning

Administrativ assistent (50% halvtid)
NCG Consulting Group—NCG Sweden AB
Kommun: Stockholm (Kvarnbacksvägen 67, 168 74 Bromma)
Korta fakta om jobbet
Omfattning: 50% halvtid
Lön: Enligt överenskommelse
Lönetyp: Fast månadslön
Varaktighet: Tillsvidare
Anställningsform: Tillsvidare anställning efter 6 mån prövotid
Kvalificationer
Arbetslivserfarenhet
Krav
Administrativ assistent – erfarenhet från liknande anställning önskvärd.
Vi söker dig som har minst en avslutad teoretisk gymnasieutbildning samt minst två års erfarenhet av administrativt arbete:
God datorvana
God administrativ vana
Flytande engelska i tal och skrift
Flytande svenska i tal och skrift.
Om jobbet
Detta är en halvtidsposition och personen som söker tjänsten är intresserad att arbeta 50% löpande under en förutsebar framtid.
Du kommer att vara en viktig del av vår administrativa personal och projektgrupp, där din förmåga att planera och koordinera kommer att vara avgörande. Om du är service minded och att vill arbeta i en dynamisk miljö, samt kommunicerar väl på såväl engelska som svenska, då vill vi gärna höra från dig! I rollen som administrativ assistent kommer du arbeta med ett brett kontaktnät med många underkonsulter med internationella projekt med en mängd olika aktiviteter.
Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:
· Offerthantering tillsammans med vår Project Manager
· Schemaläggning
· Ta fram fakturaunderlag
· Koordinera fakturering med vår Finance Manager
· Nära samarbete med våra konsulter och underkonsulter på löpande basis
· Medverka till att vårda och upprätthålla starka och meningsfulla relationer både med våra konsulter och klienter internationellt
· Administrativt stöd till ansvarig personal
· Dokumentera rutiner och processer
· Kommunication med kund och personal för att säkerställa hög servicekvalitet.
För att passa i rollen ser vi att du är flexibel och kan hantera flera uppgifter samtidigt. Du är självgående och noggrann. Du har innehaft en liknande administrativ tjänst tidigare och trivs i en omväxlande och kommunikativ roll. Du är en stark lagspelare som tycker om att arbeta nära med olika personligheter och tvärfunktionella grupper över olika kulturer. Du kommunicerar obehindrat på både engelska och svenska i tal och skrift samt besitter goda kunskaper i MS Office-paketet samt Zoom/Team.
För mer information om oss, titta gärna in på vår hemsida (www.ncgsw.se).
Ansökan
START: 1 november 2024
OMFATTNING: 50% halvtid
PLACERING: Bromma
LÖN: Enligt överenskommelse
Ansökan med CV (max 2 sidor) och personligt brev (max 1 sida) till: John Broderick at admin@ncgsw.se. Förfrågningar kan ställas till samma email.
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-08-25

Sammanfattning

Postadress

Kvarnbacksvägen 67 0TR
Bromma, 16874

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024