Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Skatteverket söker en Assistent
Arbetsplats: Sektionen för offentlig upphandling i Härnösand

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Ditt nya jobb innebär att du lämnar ut offentliga uppgifter från Skatteverkets system.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att genom registerslagningar tillhandahålla uppgifter till företag, kommuner m.fl., att lämna upplysningar via telefon och att meddela beslut mm.

Vi söker dig:
-som har treårigt gymnasium med ekonomisk inriktning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt
- som har goda datakunskaper, gärna dokumenterade genom datakörkort
- som har god samarbetsförmåga
-som tycker om att ge service -som tycker om när det är högt tempo i arbetet
-som har lätt att uttrycka dig i tal och skrift
Det är meriterande om du har folkbokföringskunskaper och erfarenhet av administrativt arbete.

Vi fäster stor vikt på dina personliga egenskaper.




Välkommen men din ansökan via vår hemsida www.skatteverket.se senast den 29 augusti.Märk din ansökan med ref nr.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skatteverket
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 augusti 2006
  • Ansök senast: 29 augusti 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010