OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
European Aeronautical Group är ett helägt dotterbolag av NavTech som har sitt huvudkontor i Waterloo, Canada. Företaget har verksamhet och kontor i Stockholm, London U.K och Waterloo, CA. European Aeronautical Group tillverkar och marknadsför ett heltäckande utbud av produkter inom produktgrupperna: Flygkartor, Färdplanering, Airport Analysis samt Flight Management System Data (FMS), till en global marknad i huvudsak bestående av flygbolag. Gruppen Du kommer att tillhöra fungerar lite som spindeln i nätet med såväl interna som externa kontakter. Arbetsuppgifterna innebär bland annat att du självständigt ansvarar för: * Inköp av kontorsmaterial * Receptionist tjänst * Skriva protokoll * Enklare sekreteraruppgifter * Konferensservice * Posthantering * Tjänstereseadministration: bokning av flyg och hotell * Reseräkningar * Kontaktperson gällande fastighetsärenden * Allmänna kontorsgöromål Vi söker dig som tidigare har arbetat i reception och har erfarenhet från administrativ tjänst där reseadministration ingått. Meriterande är om Du också har arbetat med enklare ekonomiuppgifter. Som lägst har du treårig gymnasiekompetens. Du behärskar engelska och svenska väl, i såväl tal som skrift. Du har god PC-vana. Vi tror att Du har stark känsla för service och har god social kompetens! Simultankapacitet är en egenskap som vi värderar högt, du bör vara stresstålig och du kunna prioritera dina arbetsuppgifter. Är Du dessutom en organisatör som är initiativrik skall Du sända en ansökan med kortfattad meritförteckning senast 1 OKT 2007. Välkommen med din ansökan!