Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Välkommen att söka tjänsten som administrativ assistent
på Medborgarförvaltningen.
Du kommer att arbeta med att ge kvalificerat administrativt stöd till de olika sektionerna inom förvaltningen, personal- och löneadministration, ekonomiadministration samt fakturahantering, allmänna kontorsgöromål, receptionsarbete samt service mot allmänheten och den egna organisationen.

Kompetens och erfarenhet
Ekonomisk/administrativ utbildning på minst gymnasienivå. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och god datorvana i Microsoft Office. Det är meriterande om du har kunskaper i schemaläggning, lönesystemet Palett, och fakturahantering i FTB. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet innefattande samarbetsförmåga samt förmåga till flexibelt och serviceinriktat arbetssätt. Stresstålig.

Värnamo - den mänskliga tillväxtkommunen.
Här förverkligar du dina drömmar, skapar, upplever,
är delaktig och tar ansvar.

Info till dig som idag bor på annan ort:
Medflyttandeservice www.varnamo .se
Nätverk för nyinflyttade www.varnamo.se/aktivfritid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Värnamo Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 25 september 2007
  • Ansök senast: 8 oktober 2007

Postadress

Personalavdelningen
VÄRNAMO, 33183

Liknande jobb


21 november 2024