OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen att söka tjänsten som administrativ assistent
på Medborgarförvaltningen.
Du kommer att arbeta med att ge kvalificerat administrativt stöd till de olika sektionerna inom förvaltningen, personal- och löneadministration, ekonomiadministration samt fakturahantering, allmänna kontorsgöromål, receptionsarbete samt service mot allmänheten och den egna organisationen.
Kompetens och erfarenhet
Ekonomisk/administrativ utbildning på minst gymnasienivå. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och god datorvana i Microsoft Office. Det är meriterande om du har kunskaper i schemaläggning, lönesystemet Palett, och fakturahantering i FTB. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet innefattande samarbetsförmåga samt förmåga till flexibelt och serviceinriktat arbetssätt. Stresstålig.
Värnamo - den mänskliga tillväxtkommunen.
Här förverkligar du dina drömmar, skapar, upplever,
är delaktig och tar ansvar.
Info till dig som idag bor på annan ort:
Medflyttandeservice www.varnamo .se
Nätverk för nyinflyttade www.varnamo.se/aktivfritid