OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MnO International AB importerar, distribuerar och marknadsför varumärken inom kläd- och skomarknaden i Skandinavien. Du blir som Administrativ medarbetare delaktig i arbetet med orderhantering, utleveranser, fakturering, m.m. Arbetsuppgifter: Ha hand om hela flödet från orderinläggning, skapa packlistor, skapa följesedlar samt fakturera/kreditera slutkunden. Det är mycket pappersarbete så det krävs att du har ordning och reda och gillar att ha många bollar i luften. Det gäller även att du har ett bra minne och kommer ihåg smådetaljer som i slutändan är mycket viktiga. Du måste även ha en bra servicekänsla då vi har mycket kundkontakt med kunder i hela Europa. Krav & meriter: Kvalificerad erfarenhet av administrativt arbete med liknande arbetsuppgifter är ett krav. Bra datakunskap samt att du tidigare har arbetat i Excel är ett krav. Erfarenhet från arbete på en liknande tjänst är meriterande. Erfarenhet från modebranschen är meriterande, men inget krav. Goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift, är ett krav. Andra språkkunskaper är meriterande, men inget krav. Du ska vara en mycket strukturerad person, som klarar av att ha flera saker på gång samtidigt. Du ska tycka om att arbeta under hög press. Du ska vara skicklig på att se "den stora bilden" och olika flöden på lång sikt, för att kunna förutse problem, och samtidigt vara uppmärksam på detaljer. Du ska ha lätt för att ta till dig ny information och anpassa dig, då branschen är i konstant förändring.
Kontaktpersoner på detta företaget
Alexandra Davis
HR/Office Manager Alexandra Davis
Louise Hertzman
Kristoffer Engdahl
Butikschef Moa Vikingsson
Butikschef Nathalie Sjöberg
0858791600