OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetets innehåll: - Hantering av kontorets system för Health and Safety, underhåll, städning, reparationer samt säkerhetssystem. - Organisera och välja ut leverantörer till kontoret för en rad olika produkter och tjänster med målet att upprätta långsiktiga och strukturerade samarbeten med leverantörerna. - Arbeta med att förbättra kommunikationen inom vårt Europeiska nätverk. - Kontrollera och kostnadsallokera fakturor för uppköp av kontorets varor och tjänster. Önskade kvalifikationer: - Erfarenhet av upphandling och bedömning av leverantörer. - Ett analytiskt och problemlösande sätt att tänka samt god förhandlingsförmåga. - God kommunikationsförmåga, flytande Svenska och Engelska samt erfarenhet av att arbeta i multikulturella miljöer. - Goda grundläggande IT-färdigheter. - Ekonomisk examen eller motsvarande. - God social och administrativ förmåga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sunye
+46 739206233
Peter Carlsson
Bi Qinghui
+46 764150836
Jee Xiao
Johanna Wadsten
+46707666378