Administrativ Assistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en Administrativ Assistent inom Media. Tjänsten ska tillsättas i slutet av januari. Befattningsbeskrivning: Ansvara för reception och växel (MD110, integrerad i PC-miljö) Uppdatera hemsidan. Att självständigt ansvara för lönehanteringen (c:a 40 personer inkl. timanställda) Fakturering, handkassa och postärenden ingår också. Det kan bli aktuellt att vara behjälplig med deras telefonsluss. Du blir en viktig kugge i deras organisation och dessutom ansiktet utåt mot alla som söker direktkontakt med kunden. Vi vill att Du är positiv, snabb och serviceinriktad. Du bör ha -erfarenhet av liknande arbetsuppgifter -ekonomisk eller administrativ utbildning, fullständig gymnasieutbildning -webbkunskaper, Photoshop

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Borås
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 januari 2007
  • Ansök senast: 18 januari 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010