Administrativ assistent

Arbetsbeskrivning

Lomma kommun söker administrativ assistent för placering vid kanslienheten inom kommunledningskontoret.Tjänsten omfattar heltid och är en tillsvidareanställning.Dina arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter blir assistentuppgifter såsom dokument- och akthantering innefattande posthantering, registrering, beslutsexpediering, arkivläggning, utskrifter, fakturahantering samt i övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter.Kvalifikationer: Du bör ha erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom kommunal förvaltning och vara en van datoranvändare.Det är en fördel om du har erfarenhet av registratorsuppgifter.Du skall ha ett serviceinriktat förhållningssätt och ha lätt att samarbeta.Du skall ha ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Det räcker med ett personligt brev och en meritsammanställning.Dina betyg och intyg tar du med dig vid en eventuell anställningsintervju.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lomma Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 19 januari 2008
  • Ansök senast: 3 februari 2008

Liknande jobb


Administrativ samordnare för kommunalt aktivitetsansvar (KAA)

Administrativ samordnare för kommunalt aktivitetsansvar (KAA)

8 januari 2025

Clerk cum Typist

27 december 2024

Kontorist (omfattning 50%)

Kontorist (omfattning 50%)

25 december 2024