OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lomma kommun söker administrativ assistent för placering vid kanslienheten inom kommunledningskontoret.Tjänsten omfattar heltid och är en tillsvidareanställning.Dina arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter blir assistentuppgifter såsom dokument- och akthantering innefattande posthantering, registrering, beslutsexpediering, arkivläggning, utskrifter, fakturahantering samt i övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter.Kvalifikationer: Du bör ha erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom kommunal förvaltning och vara en van datoranvändare.Det är en fördel om du har erfarenhet av registratorsuppgifter.Du skall ha ett serviceinriktat förhållningssätt och ha lätt att samarbeta.Du skall ha ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Det räcker med ett personligt brev och en meritsammanställning.Dina betyg och intyg tar du med dig vid en eventuell anställningsintervju.