Administrativ Assistent

Arbetsbeskrivning

Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien.På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager.Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Lund, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag.Varje dag går runt 365.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher.Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen.Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.Det går bra för Randstad och därför behöver vi förstärka vår organisation med ytterligare[1 ny administrativ assistent för vår accountspecialist.Du kommer att arbeta hos en av våra kunder inom fordonsindustrin.[[ Arbetsuppgifter Som administrativ assistent kommer du att arbeta tillsammans med en accountspecialist hos en av våra In-house kunder.I ditt arbete kommer du att agera som support mot kund och Accountspecialist.[Arbetsuppgifterna innebär personaladministration, hantera sjukersättare, hjälpa till vid rekryteringar, samt att vara kontaktperson för konsulterna och kunden.Du skall kunna arbeta kväll minst[4 dagar i veckan, minimum 20 timmar i veckan.Arbetstiderna är 16:00 - 21:00.Utbildning / Erfarenhet För att trivas som administrativ assistent hos oss är det viktigt att du har ett gott ordningssinne och ett stort personligt engagemang.Du är en problemlösare, trivs med sociala kontakter och är villig att bidra till Randstads framtida utveckling.Vi ser att du har gymnasiekompetens.Idag studerar du förmodligen PA programmet eller dylikt och har ett eller två år kvar på din utbildning.[ Körkort B-körkort fordras, tillgång till egen bil ser vi som ett plus.Personliga egenskaper Eftersom det är en tjänst med varierande arbetsuppgifter krävs att du är väldigt flexibel, målinriktad och strukturerad, i arbetssätt samt att du har en administrativ ådra.Du är serviceminded och trivs med många bollar i luften.Vill du dessutom bidra till att skapa en positiv arbetsmiljö för dig och dina kollegor, är du personen som vi söker.[[ Trots att vi är ett av världens största bemanningsföretag värdesätter vi det lilla företagets sätt att arbeta, där en nära och personlig relation till både anställda och kunder är viktig för oss.Då vi följer bemanningsavtalet, är det en förutsättning att du är student eller har en annan huvudsaklig syssla för denna anställning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 5 juni 2008
  • Ansök senast: 22 juni 2008

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


28 september 2024

27 september 2024

Administratör

27 september 2024

Klinikadministratör, Akutkliniken, Umeå

27 september 2024