OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MnO International AB importerar, distribuerar och marknadsför varumärken inom kläd- och skomarknaden i Skandinavien. Du blir som Administrativ medarbetare delaktig i arbetet med orderhantering, utleveranser, fakturering, m.m. Arbetsuppgifter: - Skapa packsedlar/följesedlar vid utleveranser i samarbete med lagret - Fakturering - Kundservice/support - Daglig kontakt med lagret, säljare och övrig intern personal - Inkassohantering och i övrigt hantera kundfordringar - Arbetet är självständigt med mycket arbete i team Krav & personlighet: Vi tror att du har erfarenhet från administrativt arbete som även kan innehålla en del ekonomiuppgifter. I grunden har du förhoppningsvis en gymnasieutbildning i ekonomi/administration Goda kunskaper i engelska är ett krav Du ska vara en mycket strukturerad person, som klarar av att ha flera saker på gång samtidigt Du ska tycka om att arbeta i högt tempo Du ska vara skicklig på att se "den stora bilden" och olika flöden på lång sikt, för att kunna förutse problem, och samtidigt vara uppmärksam på detaljer Du ska ha lätt för att ta till dig ny information och anpassa dig, då branschen är i konstant förändring
Kontaktpersoner på detta företaget
Alexandra Davis
HR/Office Manager Alexandra Davis
Louise Hertzman
Kristoffer Engdahl
Butikschef Moa Vikingsson
Butikschef Nathalie Sjöberg
0858791600