OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker för kunds räkning en administrativ assistent.Uppdragsgivaren tillhandahåller arbetsmiljö- och hälsotjänster för företag och behöver nu utöka med en administrativ assistent.Arbetsuppgifterna består bland annat av allmänna kontorsgöromål, administration av avtal och kontroll av leverantörsfakturor.Dessutom kommer den administrativa assistenten att få förbereda faktureringsunderlag till ekonomiavdelningen och genomföra ekonomiska rutiner inom avdelningen, exempelvis i form av olika statistikuppgifter.Vi söker en självgående och serviceminded individ som har ett skarpt ordningssinne och som gillar att möta nya uppgifter med stor ansvarskänsla och noggrannhet.Uppdraget drar igång i mitten på augusti och beräknas löpa ungefär ett år framåt.Sysselsättningsgraden kommer att ligga på 50%.Du söker tjänsten genom att logga in på www.adecco.se, sök fram tjänsten och klicka på "ANSÖK".Vi tar ej emot ansökningar via e-post eller per brev.Välkommen med din ansökan snarast!