OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med 77 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt Sveriges yngsta och mest internationella befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Vård- och omsorgsförvaltningens stöd- och utvecklingsenhet söker en administrativ assistent med uppdrag att vara personalredogörare, systemadministratör för vårt lönerapporterings- och ärendehanteringssystem, administrativ support till våra verksamhetschefer samt resurs till vår tillgänglighetssamordnare och nämndsekreterare. I arbetet ingår även andra administrativa uppgifter efter behov. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har utbildning inom administration och tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda kunskaper i Office-paketet, kompetens för att hantera nya digitala system samt lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska vara intresserad av tillgänglighets- och mångfaldsfrågor. Du är självständig och har en hög servicekänsla samt är flexibel och noggrann. Du kan samarbeta, har förmåga att prioritera och är intresserad av lagarbete. Personlig lämplighet värderas högt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Kommundirektör Mattias Jansson
08-530 611 51
HR-chef Lena Hadad
08-530 615 20
HR-utvecklare Annette Ragnewall
08-53061034
Fackliga företrädare
08-53061000
Erbjudanden från annonsörer och rekryteringsföre
HR-specialist Agneta Borgestedt
070-886 10 75
Kultur och fritidschef Pernilla Conde Hellman
0708-891873