Administrativ assistent hos teknikkonsultföretag

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill jobba med administration inom ett ledande teknikkonsultföretag. Om kunden: Kunden är ett ledande teknikkonsultföretag som erbjuder kvalificerade tjänster och lösningar för industrins processer, för infrastrukturella projekt och i utvecklingen av produkter och IT-system samt kontroll och besiktning. Företaget har kontor på ett 50-tal platser i Sverige och i ett tiotal andra europeiska länder. Arbetsuppgifter och omfattning: Arbetsuppgifter: Du kommer att vara administrativ assistent på avdelning för produktutveckling. I arbetet kommer du bland annat att göra protokollskrivning, dokumenthantering, viss logistik. Då rollen innebär att arbeta med många olika uppgifter samtidigt är det till fördel om du har en god simultanförmåga. Skallkrav: 1. Goda kunskaper i hela Office-paketet. 2. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Meriterande: 1. Du har gärna intresse för teknik och IT. 2. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna inom teknik och IT. Personliga egenskaper: Som person ser vi att du är drivande, social, att du har en god simultanförmåga och att du uppskattar administrativa arbetsuppgifter. Arbetstider och anställningsform: Heltid, dagtid. 8-17. Visstidsanställning. Du kommer att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Stockholms stad Tillträde: 1 februari Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast. OBS! Tillträde 1 februari. Ansökan senast: 2010-02-01 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Malin Lööf, personalansvarig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Stockholm
  • 2 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 januari 2010
  • Ansök senast: 1 februari 2010

Postadress

Warfvingesväg 31
STOCKHOLM, 11251

Liknande jobb