OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en ordningsam och strukturerad person som har vana av att arbeta med Microsoft Excel? Då kan du vara rätt person för detta korta uppdrag som administrativ assistent hos vår kund i centrala Uppsala.
Uppdraget är på heltid under två veckor.
Arbetstid: Måndag - fredag, kl. 08.00-17.00.
Start omgående.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna består av att anonymisera textunderlag och därtill arbeta utifrån en processen bestående av följande steg:
Skriva ut PDF:filer från Public 360
Anonymisera textunderlag enligt gängse regler
Skanna åter in anonymiserat material
Namnge PDF med titel och nummer
Organisera mappar efter teman
Skapa Excel-ark där titlar finns noterade och numrerade
Kvalifikationer
God vana av Office-paketet, framförallt Excel.
Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och trivs med att arbeta metodiskt.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Erfarenhet
Ingen tidigare erfarenhet krävs.
Ansökan
Urval sker löpande. Skicka in din ansökan redan idag!
För information: Jennifer Campos, konsultchef. Mail: jennifer.campos@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044