Administrativ assistent - Intern kundservice

Administrativ assistent - Intern kundservice

Arbetsbeskrivning

I Region Kronoberg kan du trivas, växa och påverka. Tillsammans arbetar vi för att nå visionen "Ett gott liv i ett livskraftigt län".

Kundservice och logistik har som uppdrag att ge medarbetare och invånare service och se till att materialflödet inom regionen fungerar. Kundservice och logistik består av åtta avdelningar som alla på olika sätt arbetar för att underlätta vardagen för övriga medarbetare inom Region Kronoberg och slussa medborgare rätt i organisationen. Sammanlagt arbetar cirka 140 personer inom kundservice och logistik.

Avdelningen intern kundservice är regionens interna kundservicefunktion. Vi ansvarar även för sjukhusreceptionerna på våra sjukhus samt för Region Kronobergs telefonväxel. Vi är cirka 25 medarbetare på intern kundservice.

Vi söker nu en administrativ assistent med placering på Centrallasarettet i Växjö.

ARBETSUPPGIFTER
Som administrativ assistent på intern kundservice jobbar du med telefonsupport, ärendehantering och beställningar i våra interna beställningssystem. Vi är den naturliga ingången till regionservice för hjälp med beställningar, information och frågor som rör intern service. Du hanterar alla ärenden via telefon, webb, ärendehanteringssystem och servicedisk. Det är en stor variation av frågor som du hanterar och du jobbar dagligen i flera olika datasystem.

KVALIFIKATIONER
Du som söker ska ha en gymnasieutbildning, gärna med teoretisk inriktning. Vi ser att du har tidigare erfarenhet från kundservice, telefonsupport och/eller försäljning/inköp. Du behöver vara van vid att jobba i flera olika datasystem samt ha telefonen som ett arbetsredskap. Flytande svenska i tal och skrift samt engelska i tal är ett krav.

Som person har du förmågan att sätta kundens behov i centrum, vara serviceinriktad och att alltid sträva efter att ge kunden bästa möjliga bemötande. Du behöver även vara flexibel, noggrann och klara av en stundtals ojämn arbetsbelastning. Du behöver även vara proaktiv, gilla att ta initiativ samt trivas i en stimulerande och utmanande miljö.

Stor vikt läggs vid att du har ett serviceinriktat förhållningssätt.

ÖVRIGT
Bifoga gärna relevanta utbildningsbetyg/intyg.
Vi kommer att tillämpa löpande urval under ansökningsperioden, så skicka in din ansökan redan nu!

Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771-693 693.

Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen.

Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Avdelningschef Tony Söderena
0470-58 93 04
Verksamhetschef Johan Olehn
0470-58 93 21
Avdelningschef Göran Brentel
0470-58 77 72
Avdelningschef Mikael Ahlgrimm
0470-58 31 08
HR-specialist Elin Nellmo
0470-58 85 24
Avdelningschef Gunilla Löf
0470-58 86 25, 0709-673106
Avdelningschef Daniel Arsunan
0470-58 70 80, 0767-207 980
avdelningschef Linda Svensson
0470-58 71 85
Avd.chef Patienttransporter och förrådsservice Lina Tibbelin
0470-58 20 50
Verksamhetschef Doris Johansson
0470-587738

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Region Kronoberg, Regionservice
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Nygatan 20 VÄXJÖ
None

Postadress

Nygatan 20
VÄXJÖ, 35188

Liknande jobb


27 december 2024