OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido söker en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, en viktig nationell kunskapsmyndighet. Konsultuppdraget är på sex månader och är placerat i Östersund.
Till detta meriterande uppdrag söker vi en strukturerad person som tycker att det är spännande att jobba i en organisation med hög förändringstakt. Här fungerar du som stöd på avdelningen för uppföljning, vilket bland annat innebär att du jobbar med:
-Hantering av möten, med bokning av lokal, inbjudningar, mötesprotokoll
-Uppföljning av budget och tidsredovisning samt sammanställning av information inför rapporter
-Fakturahantering och allmänt administrativt stöd
Vi tror att du som söker detta uppdrag är serviceinriktad samt har en god samarbetsförmåga. Dessutom är det värdefullt om du har kunskap i/erfarenhet av Palasso och Agresso. Är det här ett uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Erfarenhet av liknande administrativa uppgifter
-Meriterande med kunskap i Palasso och Agresso
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Tillträde så snart som möjligt, uppdragstid 6 månader. Heltid.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9787DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se