OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
A Society är den nya tidens konsultbolag som matchar de skickligaste konsulterna med de mest attraktiva arbetsgivarna. Bolaget bygger långsiktiga relationer med såväl kunder som är i behov av kompetensförsörjning som frilansare och partnerbolag runt om i världen. A Society har stora och globala kunder som man dagligen levererar specialister till. Genom sina värderingar; Passion, Action & Freedom vill man uppmuntra till självledarskap, och genom detta ge möjligheten att påverka både sin egen och företagets utveckling.
Med kontor i Sverige, Danmark, Norge, UK, USA, Kanada och Indien befinner sig A Society där de stora bolagen finns och bygger ständigt större nätverk för att kunna erbjuda de häftigaste uppdragen för sitt globala konsultnätverk. På A Society följer man kund och konsult längs hela resan. En resa som kan börja i Södertälje men sluta i Palo Alto. För att möta kunders och konsulters behov förutsätter det varje medarbetares vilja och ambition att leverera bästa tänkbara service.
Läs gärna mer om A Society och deras imponerande arbete här (https://www.asocietygroup.com/sv/om-oss).
OM TJÄNSTEN
Ekonomifunktionen på A Society spelar en viktig roll i bolagets långsiktiga vision och söker nu efter en administrativ assistent att vara med och bidra till deras framfart. I den här rollen är service ledstjärnan i samtliga led. Du kommer att ha en stor variation av arbetsuppgifter, vilka bland annat innefattar fakturering, uppdatering av vårt CRM-system samt andra administrativa uppgifter.
Vi söker dig som trivs i en roll där man är ”spindeln i nätet”, som fångar upp saker som annars hamnar mellan stolarna, som tar initiativ och som vill arbeta i ett härligt team med gemensamma mål, men även med individuella ansvarsområden.
Exempel på ansvarsområden och arbetsuppgifter:
- Fakturering och avstämning av tidrapporter
- Ekonomiassistans
- Administrativt arbete i vårt CRM-system
DU ERBJUDS
Hos A Society blir du en del av ett bolag som står in för en utvecklande tid i stark tillväxt. Du kommer att få verka i ett värderingsdrivet och entreprenöriellt bolag i en internationell och global kontext.
VI SÖKER DIG SOM
Du som söker arbetar sannolikt i en liknande administrativ roll idag med fokus på ekonomiska uppgifter. Du har en god förmåga att planera och strukturera upp ditt arbete för att optimera det dagliga flödet.
Då flertalet dialoger sker på engelska kräver det en god kunskap i det engelska språket, såväl skriftligt som muntligt. Utöver det är det mycket meriterande om du har erfarenhet och kunskap av att arbeta i Lime och/eller Visma Administration.
Du som söker har alltså:
- Några års erfarenhet av kontorsadministration/service
- Erfarenhet av fakturering och annat förekommande arbete på en ekonomiavdelning
- Mycket god kunskap inom Office-paketet, främst Excel, Power Point och Outlook
- Goda kunskaper i det engelska språket (muntligt och skriftligt)
Vi ser det som mycket meriterande med kunskap i Lime och Visma Administration.
SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR:
Serviceminded - Du trivs i en social kontext med mycket kontakter och relationer och gör alltid ditt yttersta för att lämna positiva avtryck, oavsett det är internt eller externt.
Hjälpsam - Du är hjälpsam och stöttande för dina kollegor och värderar det dagliga utbytet högt. Samtidigt kan kunderna alltid räkna med att det som når dig alltid blir löst på bästa sätt!
Lösningsorienterad - När utmaningar uppstår är ditt förhållningssätt att finna en eller flera lösningar som tar dig eller teamet fram på bästa sätt. Du lägger mindre vikt vid vad som förorsakat ett eventuellt problem.
Orädd - Du vet att saker du inte gjort tidigare kommer att utveckla dig och har modet att sätta dig själv i obekväma/nya kontexter.
Prestigelös - Vissa uppgifter ligger dig varmare om hjärtat men du vet att det är slutresultatet som räknas, vilket gör att du alltid säkerställer att samtliga uppgifter blir utförda - högt som lågt!
Vi ser fram emot din ansökan till rollen som Administrativ assistent på A Society!
ÖVRIG INFORMATION
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: Kontorstider. På A Society utgår arbetet från kontoret med en viss flexibilitet att arbeta hemifrån.
Plats: Centrala Malmö (kontoret flyttar till Lund Ideon, i april 2022)
Anställningsform: Detta uppdrag kommer att inledas som ett konsultuppdrag på 6 månader med avsikt att överrekryteras till A Society.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. A Societys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Therese och A-Hub (https://www.a-hub.se/), therese@a-hub.se.