OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ja nu behöver vi just din hjälp.
Är du den schweiziska armékniven vi söker? Vänta då inte med att skicka in din ansökan.
• Utföra allmänna administrativa kontorsuppgifter
• Hantera grundläggande bokföringsuppgifter (t.ex. Löpande bokföring, skapa, skicka och följa upp fakturor) för flera företag
• Rapportera data till olika entiteter såsom löner, pension, skatter etc..
• Förberedelser av kontraktskrivning
• Stöd Sälj genom screening, testning och intervjuer med sökande
• Arbeta tillsammans, effektivt och effektivt med interna och externa parter
• Utveckla och underhålla operativa mallar / verktyg på uppdragsbasis
• Skapa och uppdatera poster för att säkerställa att informationen är korrekt och giltig
• Säkerställa att fastställda policyer följs
• Behåll förtroendefulla relationer med leverantörer, kunder och kollegor
• Stöd direkt ledningen med olika administrativa och rapporterande uppgifter
• Skapa kostnadsanalysrapporter (fasta och rörliga kostnader)
• Föreslå förbättringar för att minska kostnaderna mer exakt och effektivt
• Övervaka kundkonton
• Samla in och granska data för rapporter
Vi ser gärna att du bemästrar office paketet samt något finans system. I dagsläget använder vi Visma, men kan byta.
Vi ser fram emot att jobba med just dig.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.