Administrativ Assistent med erfarenhet av offentlig sektor

Administrativ Assistent med erfarenhet av offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som har minst tre års administrativ erfarenhet från offentlig sektor till att hjälpa till med att förbättra Stockholms infrastruktur i rollen administrativ assistent.



Du är spindeln i nätet med många kontaktytor, både internt och externt. I din roll hjälper du till och bidrar till att effektivisera verksamheten genom att stödja medarbetarna och skapa struktur. Du behöver ha en god prioriteringsförmåga och vana av att arbeta med många uppgifter samtidigt.

I dina arbetsuppgifter ingår dokumenthantering, diarieföra handlingar (Edit), hantera beställningar, fakturahantering (Agresso), hjälpa till vid nyanställningar/avslut samt vara behjälplig vid diverse administrativa arbetsuppgifter enligt närmaste chefens önskemål.



Vi söker dig som är prestigelös, du är van att arbeta högt och lågt.

Din tidigare erfarenhet för att matcha detta uppdrag:



- Minst fem års arbetserfarenhet varav tre år inom offentlig sektor i rollen administratör/assisten eller likvärdigt
- Handläggning/Registrering i dokumenthanteringssystem i minst tre år
- Minst tre års erfarenhet av registrering i ekonomisystem
- Förstår teknisk dokumentation
- Utbildning med relevant inriktning exempelvis, ekonomi, samhälle, teknik
- Svenska och Engelska i tal och skrift

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserad konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

Chefssekreterare till VO internmedicin i Landskrona

20 december 2024

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

Chefssekreterare till VO Vuxenpsykiatri Malmö/Trelleborg

18 december 2024

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

Planeringssekreterare till Vård och omsorgsförvaltningen i Mölndal

19 december 2024