OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido söker en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund, en myndighet som jobbar med fokus på säkerhet och hälsa. Konsultuppdraget är på cirka fyra månader och är placerat på myndighetens kontor strax norr om centrala Stockholm.
Till detta meriterande uppdrag söker vi en strukturerad person som tycker att det är spännande att jobba inom området för hälsa och sjukvård. Här fungerar du som stöd på en enhet som jobbar med utredning och tillsyn, vilket bland annat innebär att du jobbar med:
-Handläggning av inkommande och utgående handlingar i olika ärenden
-Hantering av dokument och arkiv (fysiska och elektroniska)
-Allmänt administrativt stöd till inspektörer och utredare
Vi tror att du som söker detta uppdrag är serviceinriktad samt har en god samarbetsförmåga och hög integritet. Dessutom är det viktigt att du är van att jobba med de olika Office-programmen. Är det här ett uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Minst ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
-God datorvana (erfarenhet av att jobba i Office) och vana vid hantering av dokument/handlingar/arkiv
-Meriterande med erfarenhet från sjukvård/tandvård eller liknande
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Heltid, tillträde i början av februari. Uppdragstid ca 4 månader.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9790DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se