OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en pålitlig karaktär som är sugen på ett heltidsjobb i 3 månader? Är du noggrann och tycker det är rätt festlig att skanna saker? Då kan den här tjänsten vara perfekt för dig!
Beskrivning
Perido söker två administrativa assistenter till vår kund, en statlig verksamhet inom rättsväsendet. Tjänsten är placerad strax norr om centrala Stockholm.
Som assistent hos myndigheten jobbar du framför allt med att skanna handlingar till PDF och registrera dessa i ett datoriserat hanteringssystem. För att snabbt komma in i arbetet är det viktigt att du har en del vana av att jobba med datorer och typiska program för kontorsanvändning. Eftersom du kommer att hantera sekretessbelagda handlingar och annan känslig information är det även viktigt att du är en person med gott omdöme och integritet. Dessutom är det ett stort plus om du är en självgående person som trivs bra med självständigt arbete. Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasium eller likvärdig utbildning
-Meriterande med erfarenhet av att arbeta med register
-Kunskaper i Officepaketet
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, start oktober. Uppdragstid 3 månader. Månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bif CV till rekrytering@perido.se snarast möjligt, urvalet sker löpande. Glöm inte att ange referensnummer 9196DB i ämnesraden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9196DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se