OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och strukturerad person som vill vara med och framtidssäkra Örebro och Kumla? Då ska du läsa vidare! Nu söker nämligen Kumbro en Administrativ assistent till sitt härliga team i Örebro. Kumbro koncernen är inne i en spännande period där förändringstakten är hög och de kommande affärsmöjligheterna stora. Vi söker nu dig som vill vara med på denna spännande utvecklingsresa.
Uppdraget är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig 6 månader framåt, därefter finns det goda möjligheter till anställning hos kund.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Tjänsten innebär ansvar inom administrativa uppgifter men i rollen ingår även att vara företagets ansikte utåt. Exempel på arbetsuppgifter kommer att vara:
• Posthantering
• Kontakt med Kumbros servicepartners
• Beställningar till kontoret, styrelsemöten etc.
• Vara med och planera och ev. delta på marknadsaktiviteter
• Vara ett administrativt stöd till VD och kontorschef i det dagliga arbetet
• Administrativt stöd vid aktiviteter som utbildningar, bokningar vid strategidagar, uppvaktningar, personalaktiviteter mm.
• Boka hotell etc.
• Allmän service på arbetsplatsen kopplat till gemensamma utrymmen
• Förvalta arkiv och diarie
Rollen som Administrativ assistent är bred och varierande. Du tillhör ett litet och familjärt kontor där ett gott samarbete är A och O. Du kommer till stor del att arbeta självständigt men även verka i ett nära samarbete tillsammans med VD och kontorschef.
Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Administrativ assistent söker vi dig med gymnasial utbildning och gärna tidigare erfarenhet av att arbeta med service och/eller ovan nämnda arbetsuppgifter. Du har god systemvana och har förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift, i såväl svenska som engelska.
Som person är du van att arbeta självständigt och trivs med att ha många uppgifter i gång samtidigt. Du har ett naturligt sinne för ordning och struktur samt har god förmåga att ta egna initiativ, kunna prioritera och fatta beslut. Vidare är det viktigt att du är positiv, har lätt för att samarbeta med andra och besitter ett professionellt förhållningssätt. Du är en person som är serviceinriktad och har lätt för att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Rollen kräver vidare att du är flexibel och prestigelös som person.
Om verksamheten
Kumbro är en bolagskoncern ägd till 80% av Örebro kommun och 20% Kumla kommun och som arbetar med hållbarhetsfrågor inom grön energi och teknisk försörjning. Moderbolaget Kumbro Utveckling AB tillsammans med dotterbolagen Kumbro Vind AB och Kumbro Stadsnät AB omfattar i dagsläget projekt inom vindkraft och teknisk försörjning av fibernät. Bolaget äger också 50 procent av Biogasbolaget i Mellansverige AB, där resterande andel ägs av Karlskoga Energi & Miljö.
Hos oss arbetar vi med eget ansvar utifrån våra grundläggande kärnvärden
”Trygghet -Utveckling-Engagemang-Mod” och vårt varumärkeslöfte
”Med mod och kompetens framtidssäkrar vi Örebro och Kumla”
Läs mer om Kumbro på www.kumbro.se
Poolia
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg
Katerina Avraam
Anna Pernås
Linda Axäng
Anna-Karin Skoog
Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02