Administrativ Assistent med kontorsansvar sökes omgående

Administrativ Assistent med kontorsansvar sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en självständig, driven och flexibel administratör som söker en ny utmaning? Motiveras du av att arbeta på ett mindre modernt bolag med hög variation på arbetsuppgifter? Då har vi möjligheten för dig här.

Vår kund är i behov av en självgående administrativ Assistent som vill hugga i där det behövs på deras start up bolag. I rollen kommer du att assistera medgrundarna samt annan personal med administrativa uppgifter såsom publicering på hemsidor, hämta och kartlägga information, skriva en del kortare text samt annan förekommande administration. Du kommer även att ha kontorsansvar och hantera inköp, event och se till att allting flyter bra internt. Tjänsten har hög variation, det finns enorma utvecklingsmöjligheter och du kan se fram emot roliga dagar i ett drivet team.

Arbetsformen är Hybrid med flexibla arbetstider. Kontoret ligger i centrala Stockholm. Start omgående eller enligt överenskommelse, stor vikt läggs vid personlighet.



Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning samt gärna tidigare arbetslivserfarenhet av liknande roller, gärna i ett mindre bolag. Du är systemkunnig och behärskar Office-paketet, det är högt meriterande med tidigare erfarenhet av Wordpress. Vi ser gärna att du har en hög administrativ förmåga samt ett analytiskt tankesätt. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Som person är du driven, flexibel och initiativtagande. Du föredrar att arbeta i ett högt tempo med många bollar i luften och hög variation på arbetsuppgifterna. Det är självklart för dig att ta ett stort individuellt ansvar och du strävar efter att utvecklas i din roll. Vidare är det viktigt att du i din roll är ödmjuk, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder samt kollegor.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2022
  • Ansök senast: 24 juni 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024