Administrativ assistent med teknisk kunskap

Arbetsbeskrivning

BemanningsPartner AB är ett företag i Skåne, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Samt CV-skrivning.Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se

För vår kunds räkning söker vi nu en driven och social  administrativ assistent som kommer att ha en roll som allt i allo på företaget och bistå den befintliga personalen med diverse arbetsuppgifter. Uppdraget handlar  till en början om ett sommarjobb som därefter kommer att övergå till en förlänging hos kund men med andra arbetsuppgifter.


Arbetsuppgifterna innefattar allt från att ta emot inkommande samtal, kundkontakt, uträtta ärenden, administrativt arbete samt arbeta med in- och utcheckning.

Uppdraget gäller till en början en uthyrning hos kund under juni, juli och augusti månad. Därefter så finns goda möjligheter till en förlängning hos kund då arbetsuppgifterna kommer att övergå till att istället innefatta arbete på företagets reservdelsavdelning med skilda arbetsuppgifter. Arbetsrollen innebär också att löpande inspektera företagets fordon.

Placering är Helsingborg

Dina personliga egenskaper är viktiga till denna tjänst. Den vi söker ska vara en positiv och utåtriktad person med glimten i ögat som har ett driv och är alert. Det viktigt att du har ett starkt engagemang till att göra ditt bästa. Vidare ska du vara ansvarfull, organiserad och prestigelös. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och vana av problemlösning.

Kvalifikationer som krävs:

* Goda kunskaper i Office-paketet och gärna vana av fler program

* B-körkort är ett krav

* Behärska svenska språket flytande i tal och skrift och gärna goda kunskaper i engelska.

 

Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast.

Du är även välkommen på "Öppet Hus" varje onsdag mellan kl. 8.30-11.30 på vårt kontor på Furutorpsgatan 79


- Heltid
- Dagtid

Kontaktpersoner på detta företaget

Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BemanningsPartner HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Bemanning
  • Publicerat: 7 maj 2014

Besöksadress

Österlånggatan 15 29133 Kristianstad
None

Postadress

TRAKTÖRSGATAN 11
HELSINGBORG, 25246

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024