OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skulle du vara intresserad av att lära dig mer om en spännande och viktig myndighet? Är du glad, hjälpsam och trevlig? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker efter en administrativ assistent för ett konsultuppdrag hos vår kund. Kunden är en spännande och viktig myndighet under Justitiedepartementet med kontor över hela landet. Tjänsten är placerad i centrala Norrköping.
Vi söker dig som ser detta som en utmärkt möjlighet att mer ingående lära dig om hur en av Sveriges mest intressanta myndigheter fungerar. Jobbet är helt och hållet administrativt - du hjälper till med posthantering i vår kunds ärendehanteringssystem, skanning, samt diareföring, och är annars redo att hoppa in där du behövs för stunden. Vi tror att det här uppdraget passar dig som har lätt för att lära och som vanligtvis trivs bra med en kort startsträcka. Dessutom är det viktigt att du är pigg, självständig och noggrann! Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Minst ett års erfarenhet av administrativt arbete
-Datakunskaper (Office och liknande)
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid. Konsultuppdrag med tillträde omgående, uppdragstid t.o.m. 30 juni 2014. Möjlighet till förlängning.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9516DB i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9516DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se