Administrativ assistent och kundservicemedarbetare till läkemedels-/medicik

Administrativ assistent och kundservicemedarbetare till läkemedels-/medicik

Arbetsbeskrivning

Vi söker löpande Administrativa assistenter/Kundservicemedarbetare som har erfarenhet inom exempelvis Life science, MedTech eller Pharma. Det är dessutom ett stort plus om du talar något eller flera av de nordiska språken. Vi söker dig som lockas av möjligheten att få bidra till att förbättra människors hälsa hos vår multinationella kund som verkar inom läkemedels- och medicinteknikbranschen!

OM TJÄNSTEN

Vår kund är ett amerikanskt multinationellt bolag känt för sina innovativa produkter och lösningar inom medicinteknik, läkemedel och konsumenthälsa. De är tusentals anställda världen över som varje dag arbetar för att förbättra den globala hälsan och den övergripande livskvaliteten.
Vi rekryterar löpande till kunden och detta är en öppen annons för att proaktivt hitta talanger till företagets kontor i Norrort (goda kommunikationsmöjligheter!). Vi går igenom inkommande ansökningar och informerar matchande kandidater så snart det dyker upp en öppning hos företaget – allt för att du ska få bästa chans att ta nästa steg i karriären.

Du erbjuds
- En företagskultur som värdesätter mångfald, innovation och etiskt ansvarstagande, och en arbetsplats som ständigt arbetar ständigt för att bidra till en hälsosammare framtid för alla.


* En engegerad konsultchef och karriärspartner i form av en konsultchef hos Academic Work


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Säkerställa hög följsamhet till tex SOP (Standard Operating Procedures) och noggrann dokumentation.
* Administrera betalningar samt hantera avtal
* Agera administrativt stöd till chefer.
* Samarbeta och kommunicera effektivt med interna och externa parter


VI SÖKER DIG SOM


* 1-3 års arbetslivserfarenhet inom administration eller kundservice från hälso- och sjukvård, läkemedel eller liknande bransch
* Har starka kunskaper i Microsoft Office krävs (Excel-test kan förekomma under rekryteringsprocessen)
* Har erfarenhet av arbete i CRM-system
* Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


Det är meriterande om du har
- Kan kommunicera i tal och skrift på något eller flera av de nordiska språken i tal och skrift

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Ansvarstagande och självständig
- Flexibel och serviceinriktad inställning

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2024
  • Ansök senast: 14 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024