OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Just nu söker vi för kund räkning en administrativ assistent som kan starta omgående och jobba på halvtid (50%). Uppdraget är av kortare karaktär och beräknas pågå i drygt 1 månad.
Formell kompetens
Vi ser att du som söker har erfarenhet av administrativt arbete och vana av att arbeta i PERSONEC samt RAINDANCE.
Vi kommer att lägga stor vikt vid om du har erfarenhet av att arbeta med dessa två system så var noggrann med att skriva in i ansökan vilka system du tidigare arbetat med.
Din bakgrund
Vi ser gärna att du som söker tidigare har arbetat med administration kring tidrapporter, rapportering av lön, fakturahantering, service med inloggningar till system, administration kring anställningspapper samt andra administrativa arbetsuppgifter.
Personliga egenskaper
Som person är du självgående och administrativt lagd med ett stort kundfokus.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Halvtid/Örebro
Tillträdesdag
Omgående/Snarast
Information
Då uppdraget startar så snart som möjligt kommer rekryteringsprocessen ske löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carl-Fredrik Carlsson
Carl-Fredrik Carlsson
072-254 15 47
Eva Harrysson
Carolina Simonsson
Nina Karlsson
Pär Söderlund
Nina Karlsson
0723728083
Carl-Fredrik Carlsson
072-2541547
Susanne Johansson
072-2541516