Administrativ assistent på 50% till Solna

Administrativ assistent på 50% till Solna

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba förmiddagar mån-fre och ha en blandning av administrativa, koordinerande och supporterande arbetsuppgifter är det här en roll för dig! Vi söker en glädjespridare med sinne för ordning och reda till vår kund och deras härliga team.

Om tjänsten
Som administrativ assistent kommer du att ansvara för trivseln på kontoret och relaterade arbetsuppgifter samt stötta i projekt, evenemang och administration. Företaget är ett mindre svenskt läkemedelsbolag med cirka 40 anställda med stark entreprenörsanda, driv och sammanhållning.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Posthantering
• Agera kontaktperson för externa parter så som fastighetsvärd och vaktmästeri
• Hantera felanmälningar
• Ansvara för inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Ta emot gods till kontor och labb
• Ansvara för utlämning/insamling av utrustning inför introduktion/offboardning
• Gå igenom och introducera nyanställda till kontoret och utrustning
• Ansvar för källsortering, fylla på förbrukningsvaror,
• Administration


Vem är du?
Vi söker dig som har minst avslutad gymnasieutbildning och tidigare arbetslivserfarenhet av liknande ansvar och arbetsuppgifter. Rollen kräver att du har goda kunskaper i både svenska och engelska, muntligt och skriftligt. Vi lägger stor viktigt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen är du en flexibel person med en doer-mentalitet. Du är även servicesinnad, strukturerad och har en förmåga att se till både helhet och detaljer.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.


Övrig information

Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Poolia och arbetar dedikerat hos vår kund. Uppdraget är på deltid, 50% fördelat på förmiddagar mån-fre, och kommer att pågå minst 3 månader. För rätt person finns goda chanser till förlängning.

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan via annonsen på Poolias hemsida!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2021
  • Ansök senast: 22 mars 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024