Administrativ Assistent på deltid!

Administrativ Assistent på deltid!

Arbetsbeskrivning

Stiftelsen nattvandring.nu, bildad av energibolaget E.ON och försäkringsbolaget Skandia, verkar för ett ökat vuxenengagemang för barn och ungdomar men också för att utveckla, stödja och främja nattvandringen i Sverige. Sedan starten 2008 har man vuxit och är idag landets största organisation inom segmentet och det ingår idag drygt 440 lokala grupper som engagerar drygt 55-60 000 vuxna på ideell basis. Verksamheten fortsätter att växa och sedan ett par år ingår man samverkansavtal med kommuner runt om i landet. Som ett led i den fortsatta expansionen är vi nu i behov av en assistent (deltid) till vår verksamhetschef.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Administrativ Assistent kommer du att stötta Verksamhetschefen i diverse olika administrativa uppgifter. Det kommer att innebära avtalshantering, skriva nyhetsbrev samt utskick och förbereda möten. Du kommer även att hantera växeltelefon samt ha intern såväl externa kontaktytor. Du kommer även att få arbeta med social medier, textgranskning och upprätthålla webbsidan aktuell samt bevaka inkommande order online. Det kan även förekomma att du deltar i event och träffar runtom i landet.

Omfattning: 2 dagar i veckan och mer under sommaren

Kontor: Kungsholmen eller distans

Arbetstid: 8-17, men flexibelt

Din profil

Du kommer delvis att arbeta ensam på stiftelsen kansli som är beläget på Lindhagensgatan 86 i Stockholm (Skandiahuset) men ha daglig kontakt med vår verksamhetschef, ordförande, stiftelsens styrgrupp och de lokala grupperna runt om i landet. Därför är det viktigt att du har ett eget driv och strukturera din tid och dina arbetsuppgifter. Vi vill att du tar egna initiativ, bygger goda relationer och brinner för att arbeta med en verksamhet som är under ständig utveckling och där barn och ungdomars mående står i fokus. Du skall tala och skriva flytande svenska, kunna uttrycka dig i tal och skrift. Vi vill också att du har goda kunskaper i Officepaketet och goda kunskaper i t.ex. Photoshop och andra designprogram, erfarenhet och kunskap om att jobba med webbsidor, skriva texter till webb och social media samt skriva och producera nyhetsbrev. Tjänsten är tänkt på två dagar i veckan och här finns viss flexibilitet om vilka dagar. I tjänsten kan även förekomma resor med verksamhetschef samt deltagande vid träffar runt om i landet.

Om oss

I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2021
  • Ansök senast: 11 november 2021

Liknande jobb


10 oktober 2024