OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Phoneia arbetar med webbåterförsäljning av smartvaror, och är bland annat återförsäljare för Apple, Samsung och Jabra. Vi är ett litet bolag med högt tempo och vi söker en duktig administrativ assistent till teamet.
Om arbetet
Som administrativ assistent på Phoneia arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat orderhantering, enklare ekonomiuppgifter, marknadsföring, inköp och övrig administration. Dagarna varierar och du förväntas kunna ta an olika arbetsuppgifter som dyker upp. Du erbjuds goda möjligheter att få grundläggande erfarenhet inom administration och ekonomi.
Om dig
Vi ser gärna att du som söker är ambitiös, flexibel och prestigelös. Då arbetsuppgifterna kan variera mycket ser vi gärna att du är stresstålig och kan stötta upp där du behövs. Vidare kräver arbetet att du är ansvarsfull, tar initiativ och har god samarbetsförmåga.
Erfarenhet är inget krav, utan större vikt läggs på personliga egenskaper.
Din kompetens
Flexibel - Du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar.
Strukturerad - Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt inom uppsatta tidsramar.
Skriftlig kommunikation - Du skriver välformulerat och har lätt för att skriva olika sorters texter.
Grundläggande krav
Flytande svenska i tal och skrift.
Meriterande:
B-körkort
Kunskap inom grafisk design.
Vi erbjuder
Goda möjligheter för dig att utvecklas och få erfarenhet inom administration, ekonomi och order/inköp.
En flexibel arbetsplats med flexibla arbetstider och möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
Tjänsten tillsätts omgående/enligt överenskommelse.